Små bekännelser/sanningar.

 2010-06-30    16:54:24   av:don't piss me off.
  1. Jag är livrädd för ubåtar och djupa vatten. Jag börjar nästan hyperventilera om jag är nära en ubåt eller ute på djupt vatten och jag inte ser botten.
  2. Jag kan inte ha ett lypsyl, har jag tillgång till ett så använder jag det FÖR mycket. Hehehe.
  3. Jag är seriöst coca cola beroende. Tycker knappt att det är gott längre, utan dricker bara för att.
  4. Jag är svag för snygga underarmar. Har ingen aning varför eller hur det kommer sig. Haha.
  5. Jag hatar när nån biter i papper. Klarar inte av det, ryser i hela kroppen och får ilningar i tänderna. USCH!
  6. Jag har bacillskräck eller ja bara ibland, Som om nån nyser eller nått så måste jag hålla andan och gå där ifrån. Haha.
  7. Jag har tics i mina fötter, spec högerfoten. Hahaha, märker knappt av att jag sitter och skakar på den ibland.
  8. När jag blir nervös så leker jag med min läpp piercing oavbrutet.
  9. När jag tatuerade mig så höll jag mig från att gråta genom att sjunga och klaga på allt. Haha grät lite när tatueraren fixade det sista på nackkotan.
  10. Jag har alltd varit rädd för stora maskiner och fordon (flygplan och motorerna). T.ex när jag var liten så vågade jag inte gå brevid lastbilar. Haha.


 Eeeeeeeh har tråkigt och fösöker fördriva tiden lite. :)








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?