lördags funderingar.

 2011-01-22    17:51:20   av:don't piss me off.
happ, sittandes med datorn i knät återigen. och inte fan är jag förvånad.
jag vet inte ens vad jag vill eller ska skriva, fyfan va värdelöst.
är sugen på att dra fram kameran och fota men vet inte vad.
är sugen på städa rummet och fixa men vet inte vart jag ska börja.
är sugen på att skicka iväg ett sms men vet inte om jag ska eftersom att jag troligtvis inte kommer få nått svar.
är sugen på att försöka fixa min stationära dator men vet inte om jag orkar fler ggr idag.



btw så har jag en vit helg den här helgen, fyfan va pissigt det känns o.o
är så jävla sugen på alkohol, tobak, skönt folk, skön stämming, bra musik, sena nätter och allt det där.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?