i brist på annat att skriva så blir det en lista igen.

 2012-04-26    20:54:36   av:don't piss me off.
Fortsätt meningen.
1. Jag har insett att min sista kyss - var på fyllan.
2. Jag lyssnar på - tv'n just nu.
3. Jag pratar - mycket mer nu än vad jag gjorde förr..
4. Min första riktiga kyss - var med en person jag var jätte kär i.
5. Jag avskyr då folk frågar - massa onödiga saker som dom redan vet.
6. Jag kommer alltid att - ha den uppväxt jag haft, oavsett om jag vill det eller inte..
7. Sist jag grät var - förra helgen tror jag.
8. Min mobiltelefon är - trasig.
9. När jag vaknar på morgonen - så kollar ja alltid mobilen 134324 ggr för att se vad klockan är.
10. Innan jag går och lägger mig - Kollar jag på tv'n och kollar datorn.
11. Just nu tänker jag på - att min fot har somnat och att jag snart kommer få världens kramp/sendrag och det kommer göra ont..
12. Idag har jag - gjort ett prov som gick relativt bra.
13. Imorgon kommer jag - gå till skolan tills 1 sen hem, duscha, fixa mig, vänta på emelie sen bär det av utåt.
14. Jag vill verkligen vara - rik.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?