måste skriva av mig lite..

 2012-07-22    01:01:57   av:don't piss me off.
What a fucking night!
Har haft världens hemskaste jävla känsla i kroppen, velat spy och ge upp allting. 
Fattar inte själv hur jag orkar med allt det här, drama drama drama. Fast ikväll gick allting upp på en helt ny nivå!
Jag brukar sällan höra av mig till folk när jag mår dåligt, men ikväll/natt gjorde jag det. Jag vet inte varför. 
Det är ändå ingen som kan direkt hjälpa mig med skiten. Men antar att jag bara behövde skriva av mig lite.
Precis som nu, jag kommer förmodligen ångra att jag skrev ut det här på bloggen. Men jag lever bara en gång.
Och det kanske är dags att jag börjar ta itu med allting jag håller inom mig, speciellt om jag ska orka med allting igen. 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?