blogg.

 2013-02-03    13:38:00   av:don't piss me off.
Blev en minst sagt fartfylld fredag.
Började lite lugnt med att emelie och jag satt hemma hos mig och drack och
snackade om allting mellan himmel och jord.Sen så kom kari över en sväng.
Vid 11 tiden så vart det utgång, redan då var jag lagom berusad...HAHAH.
Drog förbi San marino... och sen till palladium.
Efter det så var det tydligen dags för pizza och jävlar säger jag bara.
HAHAHHA. Träffade lite folk utanför senare och efter det bar
det av till nån form av efterfest eller vafan man nu ska kalla de.
Innan vi kom dit så hann jag gnugga knäna/knät lite mot asfalten.. ojojoj HAHAH.
 
Och igår så gick jag och emelie och köpte glass sen så vart det bara bakishäng hemma
hos mig med amanda, somnade i soffan och vaknade vid 12 och insåg att amanda inte var kvar... HAHHA. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?