Hemma igen!

 2013-02-21    15:56:53   av:don't piss me off.
Herrejävlar! 
Studentkryssningen var verkligen KUNG!
Jag, Erica, Amanda och Emil började med att föra hos mig innan bussen gick. På bussen så fortsatte fekken.. Amanda och jag var väl dom som lät mest på bussen. Hahah tyckte inte ett dugg synd om alla andra. Väl framme i sthlm så tog de en jääääävla tid att få våra biljetter! Sen vare bara att stå i kö i typ hundra år för att komma på båtfan. Väl på så leta vi upp våran hytt och sen bar det av till käket. Äcklig mat, äckligt vin och äcklig öl. Men vafan vi var ju inte på båten för att äta och dricka från buffén. Efter de så snurra jag runt med Erika och letade efter hennes legg. Tappade bort erika och gick till hytten och såklart så funkar inte min jävla hyttnyckel heller! Förbannad som ett jävla as drog jag och amanda till taxfreen , där var det förfan kö i typ en timma. Men men, fick min jävla alkohol sen var det bara att hitta tillbaka till hytten och fortsätta ösa. Helvete va vi svinade! Käkade chips, spillde alkohol, rökte, skrek som några jävla idioter och dansade! 
Slutade väl dricka vid 7 på morgonen. DÄ VA NAJS! 
 
Bilder kommer upp senare!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?