helgen.

 2013-01-13    19:33:00   av:don't piss me off.
Jahaja då var det söndag igen..
Fredagen spenderades med emelie, poffa och danne. Först så vart det kroek hos mig sen utgång. 
Sjukt jävla lamt på krogarna, typ inge folk alls.. Slutade med nått jävla tjaffs med kärringar på riva sen
så gick vi till maistro och köpte en pulvermosen. (internskämt mellan mig och emelie..) HAHAHHA. 
 
Och lördagen så blev de lugnt till en början, sen så drog jag till amanda som hade sin brorsas
lägenhet för sig själv. Så hängde med amanda, mimmi och erica där hela kvällen.
Och ju mer klockan blev desto mer spårade det hela, skrattade så jävla mycket så jag kunde inte andas.. 
Gick hem rätt tidigt och sen så kom en full jävla amanda över och herregud säger jag bara.. Den människan.. 
På fyllan.. Ingen enkel match. HAHAHAHA.
 
Och sen idag, söndag. Typ det första jag gjorde när jag och amanda hade vaknat var att ställa mig och göra potatisgratäng... Vafan liksom?! Gott blev det iallafall. Efter käket så fixade jag mig lite och slogs lite med amanda och syrran. Sen bar det av utåt i kylan för att träffa min pingla emelie. ♥ Gick runt en sväng med henne i kylan och bara snackade om livet osv. Alltså herregud hahahaha! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?