ugh.

 2013-03-11    09:18:05   av:don't piss me off.
Sitter i skolan och försöker göra skolarbeten, men kan absolut inte fokusera mig på ett skit.
Jag försöker men det blir ingenting av de, det blir bara en massa gojja som jag själv inte ens fattar..
 
Det händer för mycket runt om mig just nu. 
I lördags så var det fyra sidor om oss i tidningen, även två klipp på kkuriren.se.
Att läsa den artikeln och se bilderna (som jag gjort fleeera gånger innan) tar tillbaka en ett halvår.
Att se klippet från pappas begravning ger min en klump i halsen och tårar i ögonen. 
fan vad jag saknar honom!
 
och inte nog med allt det här så har jag tagit på mig en jävla massa i vanlig ordning. 
varför kan jag inte bara sluta bry mig? varför kan jag inte bara bry om mig själv för en gångs skull? 
jag är så jävla skadad, helvete.
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?